środa, 19 stycznia 2011

Manga i Jak ją rysować

Manga- ten styl rysowania wymyślili Japończycy.
Najpopularniejszy i najbardziej rozpoznawalny styl mangi jest bardzo charakterystyczny. Linia góruje nad formą, a rozkład paneli jest inny niż w zachodnim komiksie. Panele i strony zazwyczaj czyta się od prawej do lewej, tak jak w tradycyjnym japońskim piśmie. Mimo że grafika waha się między bardzo realistyczną, a bardzo komiksową, postaci zazwyczaj wyglądają „wschodnio” lub mają duże oczy. Duże oczy stały się stałym elementem w mandze i anime odkąd w latach 60.
 Ja zbyt nie interesuje się tym stylem, wolę portrety i martwą naturę.
Pokaże wam rysunki (Wezmę je z internetu, gdyż nie potrafię zbyt dobrze mangi)
Jak rysować?
Rysowanie mangi jest dość trudne, pamietajmy jednak że ten styl ładnie wygląda;)

 


 


 


 



I jak spróbowaliście Mangi?

 


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Za małe te obrazki żeby czegoś się z nich nauczyć :(

Anonimowy pisze...

Jak dla mnie fajne ,mam dobry wzrok i narysowałam Sakurę jak się wścieka na Naruto mam bloga z fotografiami nazywa się tak :

mojefotografietczewek.bloog.pl

Zapraszam serdecznie ! ;)