poniedziałek, 17 stycznia 2011

Kalkowanie nic złego!A co do kalkowania?

Jeśli zaczynasz rysowanie kalkowanie nie jest czymś złym! Dzięki kalkowaniu nauczysz się rozpoznawać i rysować kształty. Jeśli Kartka A4 jest dla ciebie zbyt nieprzeźroczysta spróbuj papieru śniadaniowego 
Rozwinięty jak przyłożysz to jakiejś kartki jest taki jak kalka, ja jak byłam mała kalkowałam i tylko jego używałam!
Kalka Techniczna

Jeśli jesteś już bardziej wymagający możesz zdecydować się na Kalkę techniczną. Nigdy takiej nie używałam tak więc czekam na komentarze. Kalka jest troszkę lepsza od papieru gdyż o ok.1 stopień lepiej widać!Zaraz, zaraz chyba raz jej używałam, tak, tak bo mój dziadek rysował części do samolotów i trochę u babci w domu zostało tak więc przez kalkę bardzo dobrze widać.

Brak komentarzy: